«Content is king!»…Αυτό ισχυριζόμαστε στον κόσμο των social media και του digital marketing, αλλά πώς ορίζεται ακριβώς το content; Με δεδομένο πως τα συμπτώματα διάσπασης προσοχής στο μέσο χρήστη του Facebook ή του Instagram αυξάνονται συνεχώς με τα χρόνια, είναι κάπως επιτακτικό να βλέπουμε καμπάνιες που… μπαίνουν κατευθείαν στο ψητό και δεν επικεντρώνονται σε copies-κατεβατά. Εδώ έρχεται το «Word of eye».

Όταν μπορείς να κάνεις «like», «comment», και «share» στα πάντα ανά πάσα στιγμή, αυτό που βλέπεις γίνεται αυτόματα αυτό που θα μπορούσες να ακούσεις ή να διαβάσεις. Τι σημαίνει αυτό; Πως το εκάστοτε brand οφείλει να κάνει στιγμιαία επίκληση στα συναισθήματα του χρήστη, δίνοντάς του όσα info χρειάζεται με μία μόνο εικόνα, ένα βίντεο ή ακόμα κι ένα interactive VR περιβάλλον. Έτσι, ο χρήστης γίνεται υποψήφιος πελάτης και καταναλωτής σε χρόνο dt.

Το θέμα είναι μόνο ένα: όταν ο κόσμος εκπαιδεύεται όλο και πιο γρήγορα στη digitally savvy καθημερινότητα και ενθουσιάζεται ή βαριέται μέσα σε δευτερόλεπτα, ποια τα όρια του «Word of eye» στο digital marketing;

Source: https://landor.com/thinking/so-long-word-mouth-hello-word-of-eye

 

Νικόλας Μακροδημήτρης
Creative Copywriter

 
BaaS_static_linksize_01_2018_WordOfEyev2
 
 
 
Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...