Στην BaaS είμαστε από τους πρώτους στην Ελλάδα που στήσαμε καμπάνια στο Snapchat και μοιραζόμαστε την εμπειρία μας μαζί σας. Ακολουθεί ένας οδηγός για τις (εντυπωσιακές)  δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά μας.

Η αλήθεια είναι ότι το Snapchat μας είχε συστηθεί ως μια πλατφόρμα που απευθυνόταν σε νεότερα ηλικιακά κοινά, ενώ η άνοδος του Instagram δεν μας γέμιζε προσδοκίες σχετικά με τη διαφήμιση στο συγκεκριμένο μέσο.

Παρ’ όλα αυτά, το αρκετά εύχρηστο interface του (θυμίζει αρκετά Facebook), καθώς και μερικές δυνατότητες στόχευσης (για παράδειγμα εισοδηματικά κριτήρια) μας ενθουσίασαν.

Η δομή έχει παρόμοια φιλοσοφία με Facebook και Adwords. Περιλαμβάνει τρία στάδια: το Campaign όπου ορίζουμε το objective, το ad set όπου στην ουσία “στήνουμε” όλη τη διαφήμιση και τέλος το Ads.

Campaign

Εδώ ορίζουμε τον στόχο μας, δηλαδή μία από τις εξής 4 επιλογές: Website traffic, App installs, Awareness και Video views.

Picture111

Ad set

Στο στάδιο Ad set ορίζουμε όλα τα βασικά στοιχεία της καμπάνιας μας. Ας δούμε αναλυτικά τι επιλογές έχουμε.

Το πρώτο πεδίο που καλούμαστε να συμπληρώσουμε έχει να κάνει με τη γεωγραφική περιοχή (Location) στην οποία θέλουμε να τρέξει η καμπάνια μας. Μας δίνονται μια σειρά από επιλογές (region, zip code), τις οποίες μπορούμε είτε να συμπεριλάβουμε, είτε να αποκλείσουμε.

Ακολουθούν τα βασικά δημογραφικά στοιχεία, όπως ηλικία, φύλο, γλώσσα, αλλά και μια σειρά από advanced demographics που θα αναλύσουμε αμέσως μετά.

Picture12s

Παραθέτουμε παρακάτω  2 slides με τα advanced demographics που παρέχει η πλατφόρμα.

Όπως βλέπουμε, μας δίνει επιλογές σε εισοδηματικά κριτήρια, οικογενειακή κατάσταση, έχει ιδιαίτερα ποικίλες επιλογές σχετικά με τις μητέρες, ενώ εστιάζει και στις μικρές επιχειρήσεις.

Picture13s

Στη συνέχεια έχουμε τα audiences. Τα προκαθορισμένα (predifined) είναι στην ίδια φιλοσοφία με τα interests του Facebook.

Picture14s

Παρακάτω βλέπουμε ενδεικτικά κάποια από τα interests που προσφέρει το Snapchat.

Picture15s

Ακολουθούν τα Placements, με ευρεία επιλογή σε τύπους Post που θέλουμε (ή δε θέλουμε) να προβληθούμε.

Picture16s

Μετά πρέπει να καθορίσουμε τα devices (έχουμε πάντα στο νου ότι είναι μια mobile only  πλατφόρμα).

Picture17s

Και φτάνουμε στο Budget & Goals, το μοναδικό σημείο που μας προβλημάτισε, καθώς έχει ελάχιστο ημερήσιο budget 50€. Το bid είναι manual.

Όσον αφορά το goal, δηλαδή το πώς χρεωνόμαστε, για awareness και traffic επιλέγουμε ανάμεσα σε CPM και Swipe ups, για τα app installs έχουμε και την επιπλέον επιλογή instal (CPA), ενώ για video έχουμε μόνο την επιλογή views.

Ad

Τέλος, στο στάδιο Ad καλούμαστε να φτιάξουμε τη διαφήμιση. Αυτό γίνεται native πάνω στην πλατφόρμα η οποία μας δίνει τη δυνατότητα να ανεβάσουμε έτοιμο creative ή creative το οποίο μπορούμε και να επεξεργαστούμε online.

Μήπως ήρθε ή ώρα να διαφημιστείτε και στο Snapchat; Στην BaaS έχουμε τη δυνατότητα και την τεχνογνωσία να αναλάβουμε ακόμα και τις πιο απαιτητικές καμπάνιες. Απλά ρωτήστε μας στο social@baas.gr.

Για την ομάδα της BaaS,
Κισκιπελής Ιωάννης  Performance Advertising Consultant,
Panayiotis Kazanis | Managing Director BaaS

Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...