Πριν από λίγο καιρό, το Facebook ενεργοποίησε ένα πολυαναμενόμενο feature: τις διαφημίσεις στο Messenger.
Είχαμε πάρει μια πρώτη γεύση από αυτό, καθώς εδώ και καιρό το Messenger υπήρχε ως destination, πλέον όμως μας δίνει δύο ακόμα δυνατότητες τοποθέτησης μιας διαφήμισης: το Home placement & το Sponsored messages placement.

Έτσι, τα διαφημιζόμενα brands έχουν πλέον στη διάθεσή τους νέες δυνατότητες να στείλουν τα μηνύματά τους στο κοινό που τους ενδιαφέρει, σε ένα πιο private περιβάλλον.

Ας δούμε αναλυτικά τις τρεις δυνατότητες διαφήμισης στον Messenger:

 Μessenger as destination

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι εδώ δεν μιλάμε για καινούργιο placement, αλλά για διαφορετικό προορισμό της διαφήμισής μας.

Έτσι λοιπόν, κάποιος που έχει κάνει κλικ πάνω στη διαφήμισή μας, αντί να οδηγηθεί σε ένα  site, θα οδηγηθεί στο Messenger, όπου θα τον “περιμένει” ένα δικό μας μήνυμα μαζί με εικόνα ή βίντεο, κάποια CTA buttons και φυσικά ένα link προς τη σελίδα μας.

Υπάρχουν αρκετές δυνατότητες παραμετροποίησης του μηνύματος που θα λαμβάνει ο χρήστης. H βασική είναι με το Quick creation, ενώ για πιο εξειδικευμένες περιπτώσεις υπάρχει και το JSON creation.

Είναι ένας ωραίος τρόπος αλληλεπίδρασης με το κοινό, γιατί δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να χτίσουν ένα συγκεκριμένο workflow και να φτάσουν μέχρι και το σημείο να εισαγάγουν ένα chatbot.

 

Μessenger as Ηome placement

 Αυτή είναι η σημαντικότερη  αλλαγή που έγινε πρόσφατα. Ένα placement ιδιαίτερα χρήσιμο για να προσεγγίσουμε κοινό, ειδικά αν ο στόχος είναι το “Reach”. Η διαφήμισή μας θα εμφανιστεί στο Messenger του χρήστη, σαν περιεχόμενο ανάμεσα στις συνομιλίες του .

Τέτοιο  placement, όπως και στο Instagram, δουλεύει μόνο για κινητά και όχι για desktop και για την ώρα είναι διαθέσιμo για Link Clicks και Conversions Campaigns.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στο κοινό που μπορούμε να στοχεύσουμε.

1

 

Sponsored messages as placement

 

Εδώ πλέον το placement δεν είναι η κεντρική σελίδα του χρήστη στο Messenger, αλλά στέλνουμε ένα μήνυμα στον χρήστη που θα το λάβει, όπως ένα μήνυμα από οποιονδήποτε φίλο του, αρκεί ο χρήστης να έχει ανοίξει συζήτηση με τη σελίδα στο παρελθόν.
Αρχικά πρέπει να δημιουργηθεί ένα custom audience με όσους έχουν στείλει μήνυμα στη σελίδα μας και στη συνέχεια να τους στοχεύσουμε με τη διαφήμιση.

Αυτό το είδος διαφήμισης θέλει ιδιαίτερη προσοχή, καθώς είναι εύκολο να θεωρηθεί spam, ειδικά στην αρχή που ο κόσμος δεν θα έχει εξοικειωθεί. Είναι σημαντικό να σεβαστούμε το privacy του κάθε χρήστη και να σκεφτούμε καλά πριν αποφασίσουμε να του στείλουμε ένα μήνυμα.

 

Συνοψίζοντας, οι δύο  νέες δυνατότητες, μαζί με αυτή που προϋπήρχε, μας δίνουν νέες ευκαιρίες προσέγγισης του κοινού μας και φυσικά περισσότερο χώρο για στοχευμένες διαφημίσεις.

 

Στη BaaS έχουμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία να φέρουμε σε πέρας αποτελεσματικά οποιοδήποτε διαφημιστικό project. Απλά ρωτήστε μας στο social@baas.gr

Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...