Συχνά οι εταιρείες ξοδεύουν το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής τους καμπάνιας προσπαθώντας να φέρουν καινούργιους πελάτες. Αν και οι πελάτες είναι αυτοί που αποτελούν το καύσιμο για την επιχείρηση, έρευνες προτείνουν μια διαφορετική προσέγγιση:

Οι καλύτεροι πελάτες είναι αυτοί που έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σου!

Είναι πολύ ευκολότερο και οικονομικότερο να πουλήσεις σε άτομα που έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σου, είτε έχοντας αγοράσει από εσένα, είτε έχοντας επισκεφθεί το site σου. Αυτό συμβαίνει γιατί σε γνωρίζουν, έχουν μια εικόνα για την επιχείρηση και τα προϊόντα σου, άρα είναι πολύ ευκολότερο να σε εμπιστευτούν .

 

 Σύμφωνα με το Harvard Business Review, μια αύξηση 5% στο customer retention είναι αρκετή για να επιφέρει αύξηση από 25 έως 95% στα κέρδη μιας επιχείρηση. Αυτό συμβαίνει γιατί αφενός το κόστος διαφήμισης είναι αρκετά μικρότερο (σε κάποιες περιπτώσεις και μηδενικό) και αφετέρου γιατί οι υπάρχοντες πελάτες είναι 50% πιθανότερο να αγοράσουν ένα νέο προϊόν της επιχείρησης που εμπιστεύονται, αλλά και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν έως και 31% περισσότερα χρήματα. Έστω κάποιος ο οποίος χρησιμοποιεί ένα προϊόν της Αpple, ένα iphone για παράδειγμα, είναι πολύ πιθανότερο να αγοράσει macbook από κάποιον που δεν είχε αγοράσει ποτέ του προϊόντα της Apple.

 

Το 70% των υπεύθυνων μάρκετινγκ που ρωτήθηκαν, απάντησαν με βεβαιότητα ότι η ενεργοποίηση των υπαρχόντων πελατών αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ της εταιρείας τους.

 Όσο υψηλότερο είναι αυτό το ποσοστό, τόσο αυξάνεται και το Lifetime Value ενός πελάτη, δηλαδή τα χρήματα που θα ξοδέψει σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, αφού γνωρίσει και δεθεί με ένα brand. Ένα πολύ καλό παράδειγμα για να γίνει κατανοητό το Customer Lifetime Value, είναι οι εφαρμογές που υπάρχουν για τα κινητά τηλέφωνα και ειδικά τα παιχνίδια. Πολλά από αυτά διαφημίζονται (άρα υπάρχει κόστος μέχρι να τα κατεβάσει ο χρήστης), ενώ στον χρήστη προσφέρονται δωρεάν. Φυσικά οι εταιρείες που βρίσκονται πίσω από αυτά τα παιχνίδια δεν «μπαίνουν μέσα» ξοδεύοντας χρήματα για κάτι που μετά θα δώσουν δωρεάν, αλλά έχουν υπολογίσει ότι τα χρήματα αυτά θα τα πάρουν στο πολλαπλάσιο πίσω από τις αγορές που θα κάνει ο χρήστης όσο χρησιμοποιεί την εφαρμογή.

 

Επιπλέον, υπενθυμίζοντας στους πελάτες μας την παρουσία μας, είναι πολύ πιθανό να τους κάνουμε να μιλήσουν για εμάς σε γνωστούς και φίλους ή ακόμα και να διαμοιραστούν το περιεχόμενο που έχουμε ανεβάσει στα social media.

 

Ανάλογα με την εταιρεία και τον κλάδο στον οποίο αυτή δραστηριοποιείται, διαφέρουν και τα κανάλια τα οποία χρησιμοποιούμε. Για την εύρεση νέων πελατών τα συνηθέστερα κανάλια είναι το webstite, τα email, τα social media, καθώς και οι PPC καμπάνιες, ενώ για τη διατήρηση υπαρχόντων πελατών είναι τα email, τα sms και η διαφήμιση στα social media.

Τα social media και η Google μας δίνουν τη δυνατότητα να εντοπίσουμε αυτούς που έχουν αγοράσει ή αλληλεπιδράσει με την εταιρεία μας και να τους στοχεύσουμε αυτόματα με διαφήμιση. Επιπλέον, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε δεδομένα που μας έχουν δώσει οι ίδιοι οι πελάτες μας, όπως email ή τηλέφωνα, πάντα βέβαια με τη συγκατάθεσή τους.

 

Στην BaaS έχουμε την τεχνογνωσία και τους ανθρώπους που θα σας βοηθήσουν να ενεργοποιήσετε τους πελάτες σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας. Ρωτήστε μας πώς στο social@baas.gr.

Tagged with →  
Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...