Το 2015,  η Google προχώρησε σε μια ενημέρωση του αλγορίθμου της, γνωστή και ως “Mobilegeddon”, δίνοντας προτεραιότητα σε ιστοσελίδες φιλικές προς τις mobile συσκευές, γεγονός που ταρακούνησε τους marketers.

Ωστόσο, ενώ όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν το κινητό τους, πολλά brands αντιμετωπίζουν τις συσκευές αυτές σαν mini desktops.

Η Ericcson δημοσίευσε πέρυσι μια νευροεπιστημονική μελέτη, η οποία έδειξε ότι το στρες που βιώνουν οι χρήστες των smartphones όταν αναζητούν περιεχόμενο ή προσπαθούν να ολοκληρώσουν εργασίες στο mobile web, είναι παρόμοιο με αυτό που νιώθουμε όταν παρακολουθούμε μια ταινία τρόμου. Διαπιστώθηκε ότι οι παλμοί της καρδιάς αυξάνονται κατά 38% όταν το περιεχόμενο μιας σελίδας καθυστερεί να φορτώσει.

Όπως είπε  ο Brian Solis της Altimeter Group: 

 «Οι marketers εξακολουθούν να επενδύουν στο mobile κατόπιν δεύτερης σκέψης ή σαν ένα πρόσθετο κομμάτι μιας πιο συμβατικής ψηφιακής στρατηγικής…

«Ενώ το κινητό συχνά χαρακτηρίζεται ως η δεύτερη οθόνη, στην πραγματικότητα  τo smartphone είναι η πρωταρχική οθόνη των ‘συνδεδεμένων’ καταναλωτών. Βρίσκεται πάντα δίπλα τους και είναι το πρώτο μέσο στο οποίο καταφεύγουν για να επικοινωνήσουν, να ερευνήσουν, να μοιραστούν. Ήδη από πέρυσι, σύμφωνα με την ComScore, στις mobile πλατφόρμες αναλογεί το 60% του συνολικού χρόνου που καταναλώνεται σε ψηφιακά μέσα. Επιπλέον, μία στις τέσσερις online αγορές αφορά συσκευές κινητών, σύμφωνα με στοιχεία της IBM Digital Analytics Benchmark.»

 

mobile design

 

Στη συνέχεια, ο Brian εκφράζει την εικασία ότι ένας από τους λόγους που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τόσο πολλές οθόνες για ένα σκοπό, είναι η ανεπαρκής εμπειρία μέσω του κινητού τους, που τους αναγκάζει να ολοκληρώσουν τις ενέργειές τους στον υπολογιστή.

 

 «Είναι πρακτικά αδύνατον για έναν καταναλωτή που χρησιμοποιεί το κινητό του ως πρωταρχική συσκευή, να έχει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία σε μία μόνο οθόνη. Αναγκάζεται λοιπόν,  λόγω σχεδιασμού, να χρησιμοποιεί πολλαπλές οθόνες και/ή πλατφόρμες, για να πετύχει αυτό που θέλει. Ένα 90% των καταναλωτών εναλλάσσεται μεταξύ συσκευών για να πετύχει τον στόχο του, συνδυάζοντας 3 διαφορετικές οθόνες κατά μέσο όρο σε καθημερινή βάση». 

Τα παραπάνω στοιχεία προσφέρουν άφθονο food for thought στους marketers, για να αναθεωρήσουν την ψηφιακή στρατηγική τους…

 

*Το κείμενο και η γελοιογραφία αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του Marketoonist και με άδεια δημοσιεύονται στα ελληνικά από την BaaS.

 

Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...