Το φαινόμενο Pokemon Go μπορεί να κορυφώθηκε και να «ξεφουσκώνει» πλέον, αλλά το σίγουρο είναι πως στο μυαλό των marketers άναψε μια σπίθα που τους κάνει να σκέφτονται τρόπους αξιοποίησης της ενισχυμένης πραγματικότητας και της τοποθεσίας των χρηστών για την προώθηση των brands τους. Πολλοί marketers θα χρησιμοποιήσουν και αυτές τις τεχνολογίες για λόγους μόδας και εντυπωσιασμού, όπως γίνεται συνήθως.

Pokemon

Διάβασα ένα άρθρο   με μία πολύ ενδιαφέρουσα άποψη για το λόγο που το Pokemon Go κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου και να ξεχωρίσει, τη στιγμή που δεν το έχουν καταφέρει τόσες άλλες τεχνολογίες ενισχυμένης πραγματικότητας και γεοκωδικοποίησης, από το πρώτο check-in στο Foursquare πριν 7 χρόνια:

«Οι χρήστες καθορίζουν τις τάσεις, όχι οι marketers. O Gary Vaynerchuk είχε πει “Οι marketers τα χαλάμε όλα.”  Έχουμε πάντα την τάση να βάζουμε τα προβλήματα της επιχείρησής μας πάνω από αυτά των πελατών μας. Όσο και αν θέλουμε να πείσουμε τους εαυτούς μας, κανένας δεν θέλει να δει τις διαφημίσεις μας να παίρνουν ζωή μέσα στην εφημερίδα του και κανείς δεν αναρωτήθηκε ποτέ γιατί δεν μπορεί να σκανάρει το κουτί με τα δημητριακά για περισσότερες πληροφορίες.

“Ο κόσμος θέλει να διασκεδάζει και να εμπνέεται. Το Pokemon Go είναι η διασκέδαση στο απόγειό της. Μια πλατφόρμα που μετατρέπει τον πραγματικό κόσμο σε ένα πεδίο με χαρακτήρες animation, μάχες και εκπλήξεις. Το Pokemon Go έχει μια μεγάλη ιστορία στον πυρήνα του, η οποία προέρχεται από video games, παιδικές εκπομπές και παιχνίδια. Το επόμενο βήμα δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το να βρει νέους τρόπους να διασκεδάσει το κοινό του, και μια mobile εφαρμογή ήταν μία πολύ λογική εξέλιξη.  

“Στο τέλος, εμείς οι marketers μάλλον θα καταστρέψουμε και το Pokemon Go. Στοιχηματίζω ότι σε meeting rooms σε όλο τον κόσμο συσκέπτονται στελέχη για να βρουν με ποιον τρόπο το brand τους θα ‘μπει’ σε Pokestops, ενώ κάπου, κάποια εταιρεία γατοτροφής προσπαθεί να γίνει χορηγός του Meοwth.”

Στον απόηχο του Pokemon Go, πιθανότατα θα υπάρξει ένα κύμα από προχειροφτιαγμένες εφαρμογές ενισχυμένης πραγματικότητας και μάρκετινγκ καμπάνιες βασισμένες στην τοποθεσία των χρηστών. Οι marketers βλέπουν τις ορδές των παικτών Pokemon Go και αναρωτιούνται πώς θα τους οδηγήσουν στα brands και τις επιχειρήσεις τους. Νομίζω ότι η καλύτερη προσέγγιση θα ήταν απλά να σκεφτούν,  το πώς αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να γίνουν πραγματικά διασκεδαστικές και χρήσιμες για τους καταναλωτές τους. Τελικά το σημαντικότερο δεν είναι η τεχνολογία αυτή καθεαυτή, αλλά το πώς θα τη χρησιμοποιήσουμε για να κάνουμε πιο ελκυστικά τα brands και τις επιχειρήσεις μας.

*Το κείμενο και η γελοιογραφία αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του Marketoonist και με άδεια δημοσιεύονται στα ελληνικά από την BaaS.

Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...