Μια σύγχρονη τάση των ανθρώπων του marketing είναι να θεωρούν τους εαυτούς τους storytellers. Όμως, πολλές φορές το marketing που αυτοαποκαλείται storytelling, δεν αφηγείται ουσιαστικά μια ιστορία.

H πραγματική δύναμη των ιστοριών είναι η αυθεντικότητά τους και είναι πολλά τα παραδείγματα των brands που κατά καιρούς καταφέρνουν να διηγηθούν ιστορίες που μας εμπνέουν. Πολύ συχνά όμως, το storytelling χάνει το πραγματικό του νόημα και χρησιμοποιείται σαν περιτύλιγμα για κάθε λογής περιεχόμενο που παράγεται για τους σκοπούς μιας marketing καμπάνιας.

storytelling

Γιατί το marketing δεν είναι πάντα storytelling. Το περιεχόμενο δεν αφηγείται πάντα μια ιστορία. Τα περισσότερα case studies είναι απλώς case studies. Τα περισσότερα video testimonials είναι απλώς video testimonials. Τα περισσότερα μακροσκελή blog posts είναι απλώς μακροσκελή blog posts.

O Stefan Sagmeister μάλιστα, σε ένα συνέδριο σχετικά με το storytelling δήλωσε: «To storytelling έχει γίνει συνώνυμο της ανοησίας». Δείτε το σχετικό βίντεο.


 

 

Οι ιστορίες έχουν πρωταγωνιστή, συγκρούσεις, αρχή, μέση και τέλος. Αλλά όλα αυτά είναι απλώς ο μηχανισμός τους. Εν τέλει, ο μόνος που θα κρίνει αν μια ιστορια είναι καλή, είναι το ίδιο το κοινό. Αν μια ιστορία είναι πραγματικά ενδιαφέρουσα, τότε το ακροατήριό της θα την αφηγηθεί και σε άλλους.

*Το κείμενο και η φωτογραφία αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του Marketoonist και με άδεια δημοσιεύεται στα Ελληνικά από τη BaaS.

Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...