Είναι συχνό φαινόμενο ένα brand να ετοιμάζει το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος, αλλά οι brand managers να μη νιώθουν ότι έχουν το καλύτερο πλάνο προώθησης ή να μη γνωρίζουν με σιγουριά σε πόσους χρήστες θα φτάσει η επικοινωνία του νέου αυτού προϊόντος. Το Facebook, έχοντας δει αυτή την ανάγκη και με δεδομένο ότι μεγάλη μερίδα brands έχει ξεφύγει απο την ανάγκη συλλογής χειροκροτημάτων ΑΚΑ “likes”, από την περασμένη χρονιά είχε ξεκινήσει τη δοκιμή του γνωστού σε κάποιους Reach & Frequency Buying tool. Πλέον, στην τελική του φάση εδώ και κάποιο διάστημα έχει δοθεί προς χρήση στους διαφημιστές που έχουν άμεση σχέση με εκπρόσωπο του Facebook. Στη BaaS έχουμε εδώ και καιρό τη δυνατότητα να χρησιμοποιούμε το Reach & Frequency tool και μπορείτε εδώ να αποκτήσετε μία ιδέα του πώς λειτουργεί.

Πλεονεκτήματα της χρήσης του Reach & Frequency Buying tool:

Ορίζεται όριο από το ίδιο το Brand για το πόσες φορές θα δει ένας χρήστης τη διαφήμισή του!

Η διαφήμιση, ανάλογα με το frequency cap, μπορεί πλέον να φτάσει σε ολόκληρο ή σε μέρος του target group μία ή περισσότερες φορές ενώ οι χρήστες που θα τη δουν θα είναι μοναδικοί (unique users).

Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του ποσοστού του target group που θα δει τελικά τη διαφήμιση και άρα και του budget που θα δαπανηθεί.

Το αποτέλεσμα σε επίπεδο reach είναι εγγυημένο (99% ακρίβεια), καθώς και τα χρήματα που θα πρέπει να πληρώσει το brand. Επομένως, είναι μία επένδυση που γνωρίζεις ακριβώς τι θα λάβεις!

Τίποτα στην τύχη λοιπόν, ειδικά όταν το brand έχει ειδική αποστολή το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος!

Πως δημιουργούμε λοιπόν μία καμπάνια με το Reach & Frequency Buying tool;

Αρχικά ο διαφημιστής πρέπει να δημιουργήσει μία νέα καμπάνια και να επιλέξει την αντίστοιχη επιλογή για reach & frequency. Του ζητείται να επιλέξει το πού θα εμφανιστεί η διαφήμιση.

Στη συνέχεια ακολουθεί το γνωστό σε πολλούς targeting, όπου εκεί ο διαφημιστής επιλέγει ουσιαστικά το target group που ιδανικά θέλει να ‘αγγίξει’ με τη διαφήμισή του.

Φτάνοντας στη σημαντικότερη των επιλογών, “Reach & Frequency”, ο διαφημιστής ορίζει το χρονικό διάστημα που θέλει να τρέξει η καμπάνια προώθησης (από 3 ημέρες έως 1 μήνα) και το πόσες φορές θέλει να δουν τη διαφήμιση αυτή οι χρήστες που ανήκουν στο καθορισμένο target group.

Screen Shot 2015-02-18 at 10.19.02 AM

Αφού οριστούν τα παραπάνω στοιχεία, το Facebook δίνει με ακρίβεια το μέγεθος του target group που στο συγκεκριμένο διάστημα θα δει τη διαφήμιση με βάση την επιλεγμένη από τον διαφημιστή συχνότητα εμφάνισης, ενώ δείχνει και πόσο θα στοιχίσει αυτή η ενέργεια.

Κλείνοντας, ο διαφημιστής καλείται να επιβεβαιώσει τις επιλογές του, για να μπορέσει να προχωρήσει και στη δημιουργία της διαφήμισης.

Η ερώτηση που προκύπτει από τα παραπάνω συνήθως είναι : “έχει αποτέλεσμα;”

Η απάντησή μας είναι ΝΑΙ, αρκεί να έχεις πολύ καλό περιεχόμενο, το οποίο δεν σημαίνει απαραίτητα ένα καλογυαλισμένο Packshot, αλλά κάτι ευρηματικό και inspiring.

Και στην ερώτηση αν στοιχίζει πολύ, η απάντηση είναι : Αν κάνετε διαφήμιση σε 2-3 περιοδικά, το κόστος ίσως να είναι και μεγαλύτερο και δεν θα φτάσει ούτε στο 1/10 του target group σας. Η επένδυση μέσω reach & frequency δίνει τη σιγουριά ότι η διαφήμισή σας θα γίνει ορατή εγγυημένα σε όσους μοναδικούς χρήστες έχετε επιλέξει και με τη συχνότητα που θέλετε. Είναι ο σωστός τρόπος για να χτίσετε το brand σας πλέον στο Facebook.

Περισσότερες πληροφορίες στο ads@baas.gr

Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...