Το Σάββατο 4 Οκτωβρίου, απολαύσαμε ένα μοναδικό freerunning event από τη Red Bull, το Art of Motion, το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Σαντορίνη.

Μετρήσαμε λοιπόν το “θόρυβο” που προκάλεσε το #ArtofMotion στα social media τις τελευταίες 7 ημέρες και καταγράψαμε τουλάχιστον 18.000 αναφορές. Τεράστια προβολή για την Ελλάδα και φυσικά χαρά για τον Έλληνα νικητή. Ο αριθμός των αναφορών είναι αρκετά μεγάλος, λαμβάνοντας υπόψη μας το γεγονός ότι οι περισσότερες συζητήσεις έγιναν σε διάστημα 2 ημερών μόνο.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η 3η Οκτωβρίου, παραμονή του event, οπότε εντοπίσαμε τις περισσότερες αναφορές. Το Facebook ήταν το μέσο που κυριάρχησε σε αριθμό αναφορών, ενώ ακολουθεί το Instagram και στη συνέχεια το Τwitter, στο οποίο το potential reach έφτασε τους 14 εκατομμύρια χρήστες! Οι απόψεις και τα συναισθήματα που εκφράστηκαν για το event ήταν ιδιαίτερα θετικά, σε ποσοστό 72%.

.

Screen Shot 2014-10-06 at 8.37.50 AM

Στα hashtags που κυριάρχησαν, νικητής φυσικά βγήκε το #ArtofMotion, με δεύτερο το #Redbulltv. Απόλυτα ελεγχόμενη και επιτυχημένη λοιπόν η χρήση αυτών των hashtags!

engagor_chart_ (11)

Φυσικά τη στιγμή της ανάδειξης του Έλληνα νικητή, το hashtag με τα αρχικά του ονόματος του, #DK, εντοπίστηκε σε αρκετές αναφορές.

Screen Shot 2014-10-06 at 8.27.27 AM

Η Red Bull έχει ταυτιστεί με events που προκαλούν πολύ θετικό θόρυβο και δημιουργεί εντυπωσιακό περιεχόμενο σε όλα σχεδόν τα μέσα, αναδεικνύοντας τον ιδιαίτερα ενεργητικό χαρακτήρα του brand. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένα Brand, το οποίο οι επαγγελματίες της διαφήμισης αλλά και οι Brand managers θα πρέπει να παρακολουθούν συνεχώς, καθώς δίνει μαθήματα επιτυχημένου περιεχομένου προκαλώντας διαρκώς τη δημιουργία user generated content.

Very well done #RedBull, #ArtofMotion & #DK!

Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...