Είναι μεγάλη στιγμή για ένα agency να αναγνωρίζεται η δουλειά του σε διεθνές επίπεδο. Ζούμε λοιπόν μεγάλες στιγμές, γιατί η καμπάνια της BaaS για το brand Friso στο Μεξικό μόλις έγινε case study από το ίδιο το Facebook!

Mια καμπάνια που ξεκίνησε στις αρχές του 2013, κατάφερε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη κοινότητα στο Facebook παγκοσμίως, στον τομέα των παιδικών τροφών. Και το σημαντικότερο, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων του γάλατος Friso στο Μεξικό κατά 27%!

frisoimage

Μία μεγάλη ομάδα δούλεψε με μεράκι και ανέβασε τον πήχη πολύ ψηλά, αποδεικνύοντας τελικά ότι το social media marketing φέρνει πράγματι απτά αποτελέσματα, όταν γίνεται σωστά, με επαγγελματισμό και πάθος.

Tα νούμερα που πετύχαμε ήταν πρωτόγνωρα για τα ελληνικά δεδομένα και δεν τα πιστεύαμε ούτε εμείς. Για πρώτη φορά καμπάνια ελληνικού agency ξεπέρασε τους 1.000.000 fans και έφερε τέτοια αποτελέσματα!  5 εκατομμύρια stories δημιουργήθηκαν από τους χρήστες του Facebook. Πετύχαμε reach πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες, με πολλά posts να λαμβάνουν εκατοντάδες χιλιάδες likes, δημιουργώντας virality που έφτανε ακόμα και 40 εκατομμύρια χρήστες.

Αλλά μην τα λέμε μόνοι μας. Σας παρουσιάζουμε παρακάτω το case study όπως γράφτηκε απο το ίδιο το Facebook.

Case Study Friso Mexico : https://www.facebook.com/business/success/friso#u_0_7

Ένα μεγάλο ευχαριστώ:

στον Νεκτάριο Μίσιο, Global Digital Manager της Friesland Campina, που μας εμπιστεύθηκε

στους Αντριάνα Oτέρο, Κάρλος και Αντριάνα Μαρτίνεζ, για την εξαιρετική μας συνεργασία

στον Κώστα, τον Άκη και τη Δάφνη, που μας έκαναν περήφανους!

Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...