Η δεύτερη επίσκεψη της καγκελαρίου Μέρκελ στην Αθήνα συνοδεύτηκε από ένα τεράστιο για τα ελληνικά δεδομένα αριθμό συζητήσεων στα κοινωνικά δίκτυα, οι οποίες λόγω της σοβαρότητας του θέματος  είχαν διεθνή απήχηση και συμμετοχή. To hashtag #Merkel χρησιμοποιήθηκε και απο ξένους χρήστες, οι οποίοι συζητούσαν για την επίσκεψη της κυρίας Μέρκελ αλλά και για τον αποκλεισμό του κέντρου της Αθήνας.

Interactive image

52.000 συζητήσεις ανέφεραν το όνομα Μέρκελ ή Merkel  ή χρησιμοποίησαν το hashtag #merkel τις δύο τελευταίες ημέρες (10/4/2014-11/4/2014). Σας θυμίζουμε ότι το 2012 (πρώτη επίσκεψη Μέρκελ), οι συζητήσεις που μετρήθηκαν στα social media ήταν 43600: https://baas.gr/2012/10/10/merkel/

Ας δούμε παρακάτω τον ρυθμό των συζητήσεων ανά ώρα για τις ημέρες 10 και 11 Απριλίου

Screen Shot 2014-04-12 at 9.19.24 AM

Φυσικά οι περισσότερες και εντονότερες συζητήσεις έγιναν στο Τwitter. Τα σχόλια για την επίσκεψη της Μέρκελ άγγιξαν ένα δυνητικό αριθμό 140 εκατομμυρίων χρηστών (Reach) σε λιγότερο από 2 ημέρες, ενώ το 2012 το αντίστοιχο νούμερο ήταν  46.6 εκατομμύρια.

engagor_chart_

Οι συζητήσεις για την επίσκεψη της Μέρκελ είχαν φυσικά ενδιαφέρον και από άποψη περιεχομένου, καθώς είχαν μεγάλες δόσεις σάτιρας, σοβαρής κριτικής προς πολλές κατευθύνσεις, αλλά και κλασικού ελληνικού καλαμπουριού.  Η ανάλυσή τους από τους επικοινωνιολόγους των πολιτικών μας θα τους παρείχε σίγουρα σημαντικό ποιοτικό  feedback…. Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από τις σχετικές συζητήσεις στο Twitter εδώ: https://baas.gr/realtimegreece/

Για τη συλλογή των στοιχείων χρησιμοποιήσαμε το καλύτερο εργαλείο  Social Media Intelligence παγκοσμίως, το Engagor, το οποίο εκπροσωπεί στην Ελλάδα η BaaS.

Δοκιμάστε το Engagor δωρεάν για 14 ημέρες  : Engagor Trial

Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...