Οι πρόσφατες αλλαγές στην πολιτική του Facebook αναφορικά με τον τρόπο χρήσης των φωτογραφιών που χρησιμοποιούμε στο εξώφυλλο μιας εταιρικής σελίδας έχουν αναγάγει το συγκεκριμένο σημείο σε ένα χώρο προβολής μηνυμάτων προς το κοινό μας. Με λίγα λόγια ο διαχειριστής μίας fan page έχει πλέον το δικαίωμα να ανεβάζει γραφικά τα οποία μπορούν να περιέχουν προωθητικά μηνύματα ή CTA’s (call 2 action messages) τα οποία ενδέχεται να προωθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας ή μία νέα υπηρεσία της. Πολλοί από εσάς μπορεί να αναρωτιέστε ποια είναι η χρησιμότητα αυτής της δυνατότητας από τη στιγμή που ποστάρετε έξυπνα και δημιουργικά CTA’s απευθείας στο timeline σας… Από μία άποψη έχετε δίκιο, σκεφθείτε όμως ότι σχεδόν πάντα η πρώτη εικόνα είναι αυτή μου μετράει ή εντυπωσιάζει και η πρώτη εικόνα που έχει ένας επισκέπτης από τη σελίδα σας είναι η φωτογραφία που βλέπει στο εξώφυλλό της!

Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα με τη σειρά και ας δούμε δύο εύκολους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να «εκμεταλλευτούμε» την cover photo μας με στόχο την προσέλκυση νέων επισκεπτών.

Προώθηση ενός συγκεκριμένου tab   

Ο ευκολότερος τρόπος για να επιστήσετε την προσοχή του κοινού σας σε μια καρτέλα (tab) είναι να συμπεριλάβετε ένα βέλος στη φωτογραφία του εξώφυλλου σας. Σημαντικό είναι να χρησιμοποιήσετε τα ίδια χρώματα και στυλ στην cover photo και το εικονίδιο του tab ώστε να είναι σαφές ότι συνδέονται μεταξύ τους. Επίσης σημαντικό είναι να τοποθετήσετε την καρτέλα που θέλετε να προβάλετε μέσα στις πρώτες θέσεις των εικονιδίων ώστε το βέλος να μην πέφτει  πάνω στο like button.

b2b1
b4b3


Προώθηση website
   

Η παραπομπή των fans σε έναν δικτυακό τόπο εκτός facebook είναι δύσκολη, καθώς οι χρήστες του είναι γενικά διστακτικοί στο να επισκεφθούν μία ιστοσελίδα ενώ βρίσκονται ήδη στο αγαπημένο τους κοινωνικό δίκτυο. Επίσης οι  φωτογραφίες εξωφύλλου δεν μπορούν να συνδεθούν με μια άλλη ιστοσελίδα διαδραστικά, χρησιμοποιώντας δηλαδή hyperlinks ή buttons. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να γράψετε την διεύθυνση της ιστοσελίδας συνοδευόμενη από ένα σύντομο μήνυμα που προτρέπει τους fans να την επισκεφθούν.  Προσπαθήστε η ηλεκτρονική διεύθυνση να μη μοιάζει με hyperlink καθώς αυτό περισσότερο μπερδεύει παρά βοηθά τους επισκέπτες της σελίδας σας.

b2b5

b4b6

Όπως ακριβώς οι φωτογραφίες των posts έτσι και η φωτογραφία του εξώφυλλου μιας fan page πρέπει να υποστηρίζεται από ένα δυνατό μήνυμα/γραφικό για να έχει το επιθυμητό conversion. Στην προκειμένη περίπτωση η ευρηματικότητα ενός καλού copy writer και η έμπνευση ενός art director μπορούν πραγματικά να απογειώσουν την επισκεψιμότητα της σελίδας σας με την πρώτη ματιά! Εμείς προτείνουμε να σκεφθείτε δημιουργικά και να εκμεταλλευτείτε με τον καλύτερο τρόπο αυτό το πολύτιμο κομμάτι διαδικτυακού “real estate” που έχετε στην κατοχή σας!

 

Tagged with →  
Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...