Τι συναισθήματα προκαλεί στο μυαλό του Έλληνα ο Δεκαπενταύγουστος; Πόσοι ασχολήθηκαν γράφοντας για τη μεγάλη γιορτή του καλοκαιριού; Σε ποια μέσα; Ηρέμησε καθόλου το Twitter τις πιο καυτές ημέρες του καλοκαιριού ή συνέχισαν τα timelines να γεμίζουν με αναφορές και σχόλια στον Δεκαπενταύγουστο; Αυτά και ακόμη περισσότερα, είπαμε να ψάξουμε δοθείσης της ευκαιρίας της γιορτής της “Μεγαλόχαρης”   και  έτσι “τρέξαμε” μια μικρή -σε διάρκεια, όχι αποτελέσματα- έρευνα για το τριήμερο 14-16 Αυγούστου με λέξεις-κλειδιά που αφορούν τον Δεκαπενταύγουστο.
Στο πρώτο μέρος της έρευνας που βλέπετε εδώ, το Alterian SM2  μας προμηθεύει με ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία που ανέσυρε από τα social media. Στο δεύτερο μέρος που θα δημοσιευθεί αμέσως μετά, η Leximancer μέσω των text analytics μας διαφωτίζει αναλύοντας τα πραγματικά μηνύματα πίσω από τα κείμενα που επικράτησαν αυτές τις μέρες στο μυαλό όλων μας.
Διαβάζοντας και τα δύο μέρη, γίνεται εμφανής η δύναμη και οι δυνατότητες των εργαλείων social media monitoring καθώς και η “αποκαλυπτική” ενέργεια που διαθέτουν τα text analytics.

 

 

Daily Volume:

Στο τριήμερο που πέρασε 2040 σχόλια/αναφορές ασχολήθηκαν με τον Δεκαπενταύγουστο. Κατά μέσο όρο υπήρξαν 680 αναφορές ανά ημέρα. Η ημέρα με τις περισσότερες αναφορές ήταν (λογικά) η 15/8 με 951 αναφορές και η ημέρα με τις λιγότερες αναφορές η 16η Αυγούστου με 496.

 

Share of Voice by Source:

Από το σύνολο των 2040 αναφορών/σχολίων τα 1258 αναρτήθηκαν σε social media πλατφόρμες. 903 σχόλια εμφανίστηκαν στο Blogger, 219 στο Twitter, 99 στην WordPress και μόνο 33 στο Facebook . Να διαπιστώσουμε εδώ πως οι χρήστες του Facebook, είναι λιγότερο “θρήσκοι”; Αστειευόμαστε! Δεν ασχολούνται με το μέσο όταν λείπουν διακοπές; Το πιθανότερο.  Τα συμπεράσματα δικά σας.

Share of Voice by Media Type:

Από το σύνολο των 2040 σχολίων/αναφορών τα 1142 εμφανίστηκαν σε κάποια blogging πλατφόρμα ενώ τα 642 σε ενημερωτικά-δημοσιογραφικά sites. 209 σε Microblog πλατφόρμα (Τwitter) και μόλις 33 στο Facebook.  

Top Domains:

Τα sites/blogs που ασχολήθηκαν περισσότερο με την… Μεγαλόχαρη και την μεγάλη έξοδο των εκδρομέων είναι το Pulse.gr (ενημερωτικό), το ksipnistere.blogspot.com (γενικού ενδιαφέροντος blog) καθώς και το feedmenews.gr (ειδησεογραφικό).

 

 

Content Emotions:

H Μεγαλόχαρη, δεν τα κατάφερε και πολύ καλά  στο να πείσει τους γράφοντες στα social media να ασχοληθούν με το θρησκευτικό συναίσθημα των ημερών. Όπως βλέπουμε στο χάρτη που αναλύει τα συναισθήματα των γραφόντων η Μεγαλόχαρη τους έκανε πιο “κοινωνικούς” (social emotion), τους ανέβασε το συναίσθημα του επιτεύγματος-μια που στις μέρες μας το να έχεις λεφτά για διακοπές είναι όντως κατόρθωμα, προσωπικό σχόλιο-μη δίνετε σημασία- και ναι, τους τόνωσε και λίγο το κατανυκτικό συναίσθημα του εορτασμού της. Αρκετοί θεώρησαν το Δεκαπενταύγουστο ότι κάνει καλό στην υγεία τους (Bio), στη διασκέδαση και την καλοπέραση τους (leisure) -αναμενόμενο- και τελικά στο ίδιο τους το σώμα (body) – ήλιος-θάλασσα-καλό φαγητό, τι άλλο να ζητήσει κανείς; Αξιοσημείωτο εύρημα είναι ότι η Παναγία, “καταστέλλει” απ΄ότι φαίνεται την λίμπιντο μια που το στοιχείο του σεξ έρχεται τελευταίο και καθόλου ιδρωμένο στον πίνακα των συναισθημάτων.



 

Σημείωση προς τον αναγνώστη: Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείτε να τα πάρετε ως σοβαρά, τα σχόλια του συντάκτη όχι και τόσο μια που δεν έχει πάει διακοπές ακόμη!

Καλή επιστροφή σε όλους σας!

Μην ξεχάσετε ακολουθεί  σε επόμενο blog post  το δεύτερο  μέρος της έρευνας  με την χρήση της τεχνολογίας των text analytics !

 


Share →

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...