Με την ευκαιρία της ενίσχυσης του κινήματος των Αγανακτισμένων  από μια προσωπικότητα όπως ο Μ. Θεοδωράκης, συνεχίσαμε την έρευνα μας, επικεντρώνοντας αυτή τη φορά το ενδιαφέρον της μελέτης μας στα δημοσιεύματα σχετικά με το μεγάλο μουσικοσυνθέτη που έγιναν στο διάστημα μεταξύ 26.05 και μέχρι την 31η Μαΐου.

Στις έξι λοιπόν αυτές μέρες εμφανίστηκαν 1.356 δημοσιεύματα (κάθε είδους, από tweets έως άρθρα). Ο ημερήσιος μέσος όρος δημοσιευμάτων ανήλθε στα 226 δημοσιεύματα. Η ημέρα με τον μικρότερο αριθμό δημοσιευμάτων (80) ήταν η 27η Μαΐου και η ημέρα με τα περισσότερα (509) η 31η Μαΐου.

Από τα 1356 δημοσιεύματα, τα 1003 εμφανίστηκαν σε blogs, 198 σε ενημερωτικού ενδιαφέροντος sites, 116 στο Twitter και 29 στο Facebook. Ακολουθήθηκε δηλαδή η ίδια πορεία “μοιράσματος” των μέσων όπως συνέβη και στην έρευνα μας για τους Αγανακτισμένους.

Από όσους  ασχολήθηκαν με τη χθεσινή εκδήλωση στα Προπύλαια με τους πρυτάνεις και τον Μ.Θεοδωράκη, οι 776 έγραψαν στο Blogger, οι 116 στο Twitter, οι 79 στην WordPress, 29 στο Facebook και 8 στο Youtube. Και εδώ παρατηρούμε την ίδια διαδρομή επιλογής πλατφόρμας επικοινωνίας όπως και στη χθεσινή έρευνα μας.
Στα Δημογραφικά, βλέπουμε ότι από όσους χρήστες δηλώνουν το φύλο τους στο μέσο που γράφουν, οι 430 που έγραψαν για τη χθεσινή εκδήλωση ήταν άντρες και οι 184 γυναίκες. 742 δημοσιεύματα παραμένουν απροσδιόριστα σε σχέση με το φύλο του χρήστη.
Τα domains  με τα περισσότερα δημοσιεύματα και σχόλια ήταν το Olympia.gr (56) και το ksipnistere.blogspot.com  (48). Τα domains που εμφανίζονται πρώτα στην κατάταξη βάσει του αριθμού δημοσιευμάτων/σχολίων είχαν τουλάχιστον 12 δημοσιεύσεις σε αυτό το διάστημα (26.5-31.5)
Σύμφωνα με το brand sentiment, τον πίνακα που μας δείχνει το ‘συναίσθημα’ απέναντι στο ζητούμενο, στην προκειμένη την εκδήλωση του Μ. Θεοδωράκη, οι χρήστες που είχαν αμιγώς θετική άποψη έφτασαν τους 657. Οι χρήστες που εμφανίζονται με ουδέτερη άποψη για το γεγονός έφτασαν τους 509. Αυτοί οι χρήστες έκαναν ουσιαστικά αναδημοσίευση είτε της επιστολής συμπαράστασης του κ. Θεοδωράκη προς τους Αγανακτισμένους είτε έδιναν πληροφορίες για την εκδήλωση, οπότε από την άποψη της συνεισφοράς τους προς τη διάδοση της εκδήλωσης θα βάζαμε τελικά θετικό πρόσημο στους “ουδέτερους”. 216 χρήστες είχαν αρνητική άποψη για τον Μ.Θεοδωράκη και την χθεσινή εκδήλωση. Οι περισσότεροι από αυτούς είτε σχολίαζαν αρνητικά τα τελευταία χρόνια της πορείας του κ.Θεοδωράκη, είτε είχαν αρνητική άποψη γι΄αυτόν εξαιτίας της συνεργασίας του με τη Ν.Δ, είτε τη στάση του απέναντι στο θέμα των αναδρομικών στις βουλευτικές συντάξεις.
Βλέποντας  το συνολικό αποτέλεσμα σε σχέση με την οπτική που είχαν οι χρήστες των κοινωνικών μέσων τις τελευταίες έξι ημέρες ως προς την υποστήριξη του Μίκη Θεοδωράκη και των Πρυτάνεων στους Αγανακτισμένους, μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι ο μεγαλύτερος αριθμός των χρηστών είδε θετικά αυτή την κίνηση. Το πρόσωπο του μεγάλου συνθέτη παρόλο που έχει αρκετούς ένθερμους πολέμιους συνεχίζει μετά από τόσα χρόνια να ενώνει τον κόσμο, να τον συγκινεί και να τον κινητοποιεί. Η ιστορία του, το έργο του αλλά και η προσωπικότητα του, φαίνεται πως δεν μπορούν να διαγραφούν εύκολα από το μυαλό του μεγαλύτερου μέρους του κοινού παρόλα τα -ίσως- λάθη του.
Από την ομάδα Social Media της Baas.
Share →

One Response to Πώς είδαν τα social media την υποστήριξη του Μίκη Θεοδωράκη στους Αγανακτισμένους; Μια ανάλυση!

  1. […] ANT1. Η έρευνα που “έτρεξε” η εταιρία μας για τον Μίκη Θεοδωράκη κέντρισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού σταθμού και […]

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...